Autentificarea şi înregistrarea
Efectuarea comenzilor
și consultări
0 22 808-445 Birovits.md
Livrarea marfei
direct în oficiu

se efectuează de la 9:00 pînă la 15:00 în următoarea zi

Сataloage

Comanda dumneavoastră

Suma: 0,00 lei

0
Funcții vacante la "Birovits SRL"

O companie stabilă și sigură aflată într-un permanent proces de dezvoltare anunță postul vacant

Obiective principale:
- vînzări de mărfuri și servicii către întreprinderi și organizații;
- crearea bazei de date a clienților;
- promovarea brandurilor companiei.

Responsabilitățile postului:
- organizarea și gestionarea vînzărilor de mărfuri ale companiei;
- căutarea clienților potențiali;
- desfășurarea negocierii comerciale cu clienții în interesele companiei;
- coordonarea condițiilor de interacționare cu clienții, întocmirea și încheierea contactelor;
- recepționarea și procesarea comenzilor din partea clienților în conformitate cu tehnologia de activitate a departamentului;
- controlul termenelor de plată și a sumelor achitate de către clienți;
- efectuarea de vizite sistematice la clienți și stabilirea relațiilor favorabile unei colaborări reciproc avantajoase.

Cerințe față de candidat:
- studii superioare (preferabil);
- experiență în vînzări;
- cunoașterea specificului lucrului cu articole de birotică este binevenită;
- capacitate de a obține rezultatul scontat;
- abilități în domeniul comunicării în afaceri și cel al negocierilor;
- capacitate de a stabili relații de lungă durată cu clienții;
- atitudine pozitivă;
- dinamism;
- bune abilități de operare PC (Windows, MS Office);
- deținerea automobilului personal constituie un avantaj.

Condiții:
- angajare oficială în conformitate cu prevederile Codului muncii al RM;
- program de lucru full time, 5 zile de lucru pe săptămînă, de la 9.00 pînă la 18.00;
- pachet corporativ de telefonie mobilă;
- compensarea cheltuielilor pentru combustibil și amortizarea automobilului personal;
- laptop + echipamentul necesar pentru desfășurarea activității profesionale;
- instruire profesională continuă;
- salariu de 5500-7000 lei + % din volumul de vînzări + bonusuri suplimentare în funcție de performanțele obținute.

Venitul nu este limitat!

Oferim posibilități reale de dezvoltare profesională și avansare în carieră.

Dacă sunteți interesat de această ofertă expediați CV-ul însoțit de o fotografie la adresa electronică: hr@birovits.md specificînd în mod obligatoriu postul vacant pentru care aplicați sau sunați la numărul de telefon 079709893.



Temeiul apariției postului vacant:
1. extinderea departamentului de vînzări angro;
2. tendința companiei, dar și a angajaților de a-și spori veniturile.

Obiective principale:
1. cîștigare de bani pentru propria întreținere și întreținerea familiei;
2. spoirea veniturilor companiei pentru a cîștiga mai mulți bani pentru propria întreținere și întreținerea familiei.

Responsabilitățile postului:
1. vînzarea mărfurilor companiei;
2. vînzarea unui volum mare de mărfuri ale companiei;
3. îndeplinirea și depășirea sarcinilor stabilite în punctele 1 și 2.

Cerințe:
1. dorință și sîrguință;
2. perseverență în însușirea cunoștințelor noi;
3. picioare puternice;
4. fire răzbătătoare;
5. tendință de a cîștiga bine;
6. aspirație pentru creștere și atingere a performanțelor;
7. deținerea automobilului personal este OBLIGATORIE (dacă deocamdată nu aveți un automobil am putea să vă propunem un alt post bine plătit).

Condiții:
1. vom pune la dispoziție toate cele necesare pentru desfășurarea activității profesionale;
2. clienți inteligenți și culți;
3. pe cei fără experiență îi vom instrui, iar perioada de instruire va fi și plătită;
4. salariu de 5500, 7000, 8000 lei doar în primele 3 luni, care ulterior va crește în funcție de îndeplinirea prevederilor punctelor 1-6 din compartimentul ”Cerințe”;
5. este de asemenea vacant postul de director comercial.

Expediați CV-ul însoțit de o fotografie la adresa electronică: hr@birovits.md. Specificați postul ”Agent vînzări active în cadrul departamentului vînzări angro”. Telefon: 079709893.

Grăbiți-vă ca să reușiți!



Obiective principale:
- monitorizarea și analiza pieței de mărfuri, servicii, dar și a poziției întreprinderii pe piață;
- pronosticarea evoluției pieței și elaborarea de recomandări în vederea optimizării activității întreprinderii;
- elaborarea planurilor de promovare și organizarea evenimentelor de promovare a mărfurilor și serviciilor întreprinderii.

Responsabilitățile postului:
- monitorizarea și analiza pieței de mărfuri și servicii similare;
- elaborare de oferte și activități de marketing în vederea sporirii competitivității mărfurilor și serviciilor companiei;
- elaborare de recomandări de marketing și evenimente pentru diverse subdiviziuni și departamente ale companiei;
- elaborarea și realizarea planului de participare a companiei la evenimentele de reprezentare: expoziții, tîrguri, conferințe;
- interacționare cu mass media, scriere de articole și mediatizarea evenimentelor, asigurarea suportului informațional al paginii web a companiei;
- elaborare de materiale publicitare și informative (cataloage, pliante etc.), suvenire;
- asigurarea subdiviziunilor interioare și a magazinelor cu materiale informaționale, de prezentare și publicitare;
- organizarea amenajării exterioare și interioare a magazinelor, subdiviziunilor interioare.

Cerințe față de candidat:
- experiență profesională în postul de specialist de marketing, în domeniul publicității, relațiilor cu publicul și mass media;
- cunoștințe și experiență în domeniul creării publicității, elaborării și lansării campaniilor promoționale, dar și gestionării acestora;
- experiența profesională în calitate de analist în cadrul departamentului de marketing sau de vînzări este binevenită;
- o abordare creativă a activității, abilitate de a propune modalități inedite și originale de promovare;
- capacitate de a vorbi și a scrie corect;
- cunoașterea programelor Photoshop, Corel Draw, Adove Illustrator constituie un avantaj;
- prioritate vor avea candidații cu experiență în domeniul promovării unei mărci comerciale, dar și a unei companii.

Condiții:
- angajare oficială în conformitate cu prevederile Codului muncii al RM;
- program de lucru full time, 5 zile de lucru pe săptămînă, de la 9.00 pînă la 18.00;
- pachet corporativ de telefonie mobilă;
- compensarea cheltuielilor pentru transport/combustibil;
- instruire profesională continuă;
- salariu de 7500-10000 lei + bonusuri suplimentare în funcție de performanțele obținute.