ACORD DE OFERTĂ PUBLICĂ
Condiții de utilizare a online magazinului birovits.md
Acest acord între magazinul online birovits.md și utilizatorul serviciilor magazinului online, denumit în continuare „Cumpărătorul”, determină condițiile de achiziție a bunurilor prin intermediul site-ului magazinului online birovits.md Acest acord de ofertă publică este valabil de la 01 IUNIE 2022.
Acest document descrie Termenii și condițiile de utilizare a site-lui www.birovits.md și termenii și condițiile de achiziție a bunurilor și serviciilor vândute prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, declarațiile și orice alte documente constituie conținutul acestui document, denumit în continuare "Termeni de utilizare".
Accesul la www.birovits.md și utilizarea acestuia sunt permise numai dacă sunteți de acord cu termenii și condițiile stabilite în acești Termeni de utilizare și dacă îi respectați cu strictețe.
Ne rezervăm dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții în orice moment și la discreția noastră, fără a anunța în prealabil utilizatorii site-ului. Modificările efectuate intră în vigoare de la data publicării pe site și se aplică numai comenzilor de vânzare primite de la data publicării.
1. Dispoziții generale:
1.1. Prin comandarea de bunuri prin intermediul magazinului online, Clientul este de acord cu Termenii și condițiile de vânzare a bunurilor (denumiți în continuare Termeni și condiții) prezentate mai jos.
1.2 Prezentul Regulament, precum și informațiile despre Bunuri prezentate pe site, constituie o ofertă publică în conformitate cu prevederile Codului Civil al Republicii Moldova și ale Legii nr. 284 privind comerțul electronic, cumpărătorul, după ce citește textul acestor condiții de vânzare, își dă acordul prin bifarea liniei "Am luat cunoștință cu condițiile de vânzare prin intermediul site-ului www.birovits.md".
1.3. Relațiile dintre Client și Vânzător sunt supuse Legii nr. 105 din 13 martie 2003 privind protecția drepturilor consumatorilor și altor acte juridice adoptate în temeiul acesteia.
1.4. Pentru a îmbunătăți calitatea serviciului pentru clienți și având în vedere fluctuațiile cursurilor de schimb și volumul de furnizori cu care lucrăm, precum și faptul că toate datele sunt prelucrate robotic și pot apărea erori, Clientul va contacta operatorul pentru a clarifica prețul și disponibilitatea stocului înainte de confirmarea comenzii.
1.5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a aduce modificări la acești Termeni și Condiții, în legătura cu aceasta, Clientul se angajează să monitorizeze modificările în mod regulat.
1.6. Clientul este de acord cu Termenii și condițiile prin apăsarea butonului "Plasează comanda" la ultimul pas al plasării comenzii pe site-ul web.
1.7. Plata comenzii nu constituie finalizarea cu succes a tranzacției de vânzare fără confirmarea vânzătorului.
1.8 Vânzarea-cumpărarea are loc numai după ce Clientul a primit confirmarea Vânzătorului privind finalizarea tranzacției.
2. Termeni de bază utilizați în prezentul document:
2.1 Client înseamnă o persoană fizică sau juridică care plasează comenzi pe www.birovits.md.
2.2 Vânzătorul BIROVITS SRL.
2.3. internet/site web, un loc de comerț electronic deținut de Vânzător, având o adresă de internet www.birovits.md, unde sunt prezentate bunurile și serviciile, condițiile de plată și de livrare, pentru ca Clienții să își plaseze Comenzile.
2.4 Site web - www.birovits.md
2.5 Produs - un lucru, un obiect destinat unei anumite nevoi umane, disponibil pentru vânzare pe Site.
2.6 Comandă - este o comandă pentru achiziționarea de bunuri și servicii conform listei de bunuri oferite pe Site.
2.7 Serviciu de livrare - un serviciu care furnizează servicii de livrare a comenzilor către clienți.
3. Înregistrarea pe site:
3.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru acuratețea și corectitudinea informațiilor furnizate de către Client în timpul înregistrării.
4. Plasarea comenzii și condițiile de comandă:
4.1. Comanda Clientului poate fi plasată în următoarele moduri: acceptată prin telefon sau plasată de către Client pe Site. Detaliile de înregistrare a comenzii sunt descrise în secțiunea "Cum se face o comandă".
4.2. La plasarea comenzii, Clientul trebuie să precizeze următoarele informații:
- Numele și prenumele clientului sau al destinatarului comenzii.
- Adresa de livrare a comenzii
- Număr de telefon
- Adresa de e-mail.
4.3 După plasarea comenzii, Clientului i se furnizează informații despre data și ora estimată a livrării comenzii de către Serviciul de Livrare. Data specificată depinde de disponibilitatea Bunurilor comandate în depozitul Vânzătorului și de timpul necesar procesării Comenzii.
4.4 Vânzătorul are dreptul de a refuza să îndeplinească comanda, dacă Clientul a plasat deja 5 sau mai multe unități de care s-a refuzat anterior, indicând motive care nu sunt legate de defectele bunurilor.
4.5. Toate materialele informative prezentate pe Site-ul web au un caracter de referință și este posibil să nu transmită pe deplin informații fiabile privind proprietățile și caracteristicile Bunurilor, inclusiv culorile, dimensiunile și formele. În cazul în care Clientul are întrebări cu privire la proprietățile și caracteristicile Bunurilor, Clientul trebuie să contacteze serviciul de informații al Vânzătorului la numărul de telefon 022 808 445 înainte de a plasa Comanda.
4.6. În cazul în care Bunurile comandate nu se mai află în stoc la Vânzător, inclusiv din motive independente de voința Vânzătorului, Vânzătorul are dreptul de a anula Comanda și de a notifica Clientul în acest sens prin trimiterea unui e-mail la adresa indicată de Client sau prin contactarea telefonică a Clientului.
4.7. În cazul anulării unei comenzi plătite în avans, valoarea bunurilor anulate va fi rambursată de către vânzător Clientului în modul în care bunurile au fost inițial plătite în avans.
5. Livrare:
5.1 Metodele de livrare sunt indicate pe site.
5.2. Vânzătorul va depune toate eforturile pentru a respecta termenul de livrare specificat pe Site, însă sunt posibile întârzieri în livrare din cauza unor circumstanțe neprevăzute (blocaje în trafic, condiții meteorologice, zile de sărbătoare oficiale) care nu sunt cauzate de Vânzător.
5.3. Riscul de distrugere accidentală sau de deteriorare accidentală a Bunurilor este transferat Clientului din momentul în care comanda este predată și destinatarul comenzii semnează documentele de confirmare a livrării comenzii.
5.4. Costul de livrare al fiecărei comenzi se calculează individual, în funcție de zona și de modalitatea de livrare și, uneori, de forma de plată, și este indicat în etapa de plasare a comenzii pe site.
5.5 La livrare, Comanda va fi livrată Clientului sau persoanei indicate ca Destinatar al Comenzii. În cazul imposibilității de a primi comanda, care este plătită în numerar, de către persoanele enumerate mai sus, comanda este livrată persoanei care poate furniza informații despre comandă (numărul de expediere și/sau numele complet al destinatarului) și care poate plăti costul integral al comenzii către persoana care livrează comanda.
5.6 La livrarea comenzii, Clientul va verifica aspectul și ambalajul comenzii, cantitatea de bunuri din comandă, completitudinea, sortimentul.
6. Plata pentru bunuri:
6.1 Prețul bunurilor este indicat pe site-ul web. În cazul în care prețul bunurilor comandate de către client este incorect din cauza fluctuațiilor cursului de schimb sau din motive tehnice, vânzătorul informează clientul cu prima ocazie pentru a confirma comanda cu un preț corectat sau pentru a anula comanda. În cazul în care Clientul nu poate fi contactat, comanda este considerată anulată.
6.2. Prețul bunurilor poate fi modificat unilateral de către vânzător.
6.3 Metodele de plată pentru Bunuri sunt indicate pe Site-ul web în secțiunea Metode de plată. Metoda de plată convenită este metoda aleasă de către Client dintre metodele de plată disponibile în momentul plasării Comenzii.
6.4. În cazul plății în avans pentru Bunuri, Comanda este acceptată pentru procesare numai după ce fondurile Clientului au fost transferate în contul Vânzătorului. În acest caz, Bunurile pentru Comandă nu sunt rezervate, iar Vânzătorul nu poate garanta disponibilitatea Bunurilor în depozitul Vânzătorului indicat la momentul plasării Comenzii, ca urmare, timpul de procesare a Comenzii poate crește.
6.5 Particularități ale plății produselor prin carduri bancare. Tranzacțiile cu cardul bancar sunt autorizate de bancă. În cazul în care banca are motive să creadă că operațiunea este frauduloasă, banca are dreptul de a refuza să efectueze această operațiune.
6.6 Comisioanele, care sunt percepute de la utilizator la plata electronică a bunurilor și/sau serviciilor, sunt dorința utilizatorului însuși, sunt convenite în prealabil între utilizatorul serviciilor de plată și prestatorul de servicii de plată și se limitează la acoperirea costurilor efective ale prestatorului de servicii de plată.
6.7. Comisioanele percepute de la utilizator pentru plata electronică a bunurilor și/sau serviciilor reprezintă voința proprie a utilizatorului, convenite în prealabil între utilizatorul serviciilor de plată și prestatorul de servicii de plată și limitate la acoperirea costurilor efective ale prestatorului de servicii de plată.
6.7.1 Utilizatorul sau Cumpărătorul are dreptul de a refuza plata electronică a bunurilor și serviciilor cu taxele respective, alegând o altă metodă de plată în secțiunea "Metode de plată".
6.7.2 În conformitate cu articolul 38 (1) din Legea nr.114 din 18.05.2012 cu privire la serviciile de plată și moneda electronică, toate comisioanele pe care utilizatorul serviciilor de plată trebuie să le achite prestatorului de servicii de plată sunt transparente.
6.7.3 Rambursarea costului bunurilor și serviciilor se efectuează numai în mod non-numerar și include anularea comisionului, în cuantumul aceluiași comision care a fost utilizat pentru plata bunurilor și serviciilor.
7. Returnarea bunurilor:
7.1 Returnarea bunurilor de calitate corespunzătoare.
7.1.1. Clientul are dreptul de a se refuza de bunurile comandate în orice moment înainte de a le primi, iar după primirea acestora în termen de 14 zile. Returnarea bunurilor de calitate corespunzătoare se face în strictă conformitate cu Legea № 105/2003 privind protecția drepturilor consumatorilor și este posibilă în cazul neutilizării bunurilor, păstrării aspectului, proprietăților de consum și dacă este disponibil documentul care atestă faptul și condițiile de achiziție a bunurilor.
7.1.2. Clientul nu are dreptul de a refuza Bunurile de calitate corespunzătoare, care au proprietăți definite individual, dacă respectivele Bunuri pot fi utilizate exclusiv de către Clientul care le cumpără.
7.1.3. În cazul în care Clientul refuză Bunurile în conformitate cu clauza 7.1.1 din Termeni și Condiții, Vânzătorul returnează valoarea Bunurilor returnate, excluzând costurile Vânzătorului pentru livrarea Bunurilor returnate de către Client, în termen de cel mult 14 zile de la data primirii cererii scrise a Clientului de către Vânzător.
7.1.4. În termen de 14 zile de la primirea comenzii, cu excepția zilei de cumpărare, Clientul are dreptul de a schimba bunurile de calitate corespunzătoare cu bunuri similare, dacă bunurile respective nu sunt potrivite pentru Client din punct de vedere al formei, dimensiunilor, stilului, culorii, dimensiunilor sau completitudinii.
7.1.5. Clientul nu are dreptul de a schimba bunurile de calitate corespunzătoare specificate în Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar, aprobată prin Legea nr. 105 din 13.03.2003 privind protecția drepturilor consumatorilor.
7.1.6. În cazul în care, în momentul solicitării Clientului, bunuri similare nu sunt disponibile la Vânzător, Clientul are dreptul de a refuza și de a solicita rambursarea sumei plătite pentru bunurile respective. Vânzătorul este obligat să ramburseze banii plătiți pentru bunurile returnate în termen de 14 zile de la data returnării bunurilor.
7.2 Returnarea bunurilor de calitate necorespunzătoare
7.2.1. Cumparatorul poate returna bunurile defecte producătorului sau vânzătorului și poate solicita rambursarea sumei de bani plătite în termenul de garanție, în termenul de valabilitate sau, în cazul în care nu a fost stabilită o astfel de perioadă, într-o perioadă rezonabilă care nu depășește un an. Pentru produsele altele decît cele de folosință îndelungată, răspunderea vînzătorului este angajată dacă neconformitatea apare într-un termen de 30 de zile de la data vînzării acestora. De asemenea, Clientul poate solicita înlocuirea bunurilor de calitate necorespunzătoare sau eliminarea defectelor.
7.2.2. În cazul în care Clientul rezoluționează contractul și solicită restituirea sumei de bani plătite, valoarea bunurilor va fi returnată Clientului în termen de 14 zile de la primirea cererii scrise a Clientului de către Vânzător.
7.2.3 Reclamațiile consumatorului să soluționează într-o perioadă de timp 14 zile calendaristice de la data la care consumatorul a adus la cunoştinţă vînzătorului neconformitatea produsului prin cererea/reclamatia.
7.3 Rambursarea banilor
7.3.1. Fondurile sunt supuse rambursării în modul în care Clientul a plătit bunurile.
7.4 Procedura în cazul încălcării de către vânzător a condiției cu privire la sortiment sortiment.
7.4.1 Dacă se constată că bunurile din comandă nu corespund sortimentului comandat, Clientul are dreptul de a refuza aceste bunuri și de a solicita înlocuirea lor cu bunuri din sortimentul specificat în comandă sau rambursarea mijloacelor bănești pentru bunuri.
7.4.2. Dacă nu este posibilă înlocuirea bunurilor, vânzătorul notifică clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail indicată de client, iar banii sunt restituiți.
7.5. Informații detaliate privind procedura de înaintare a notificărilor cu privire calitate și de returnare a bunurilor pot fi primite la tei. 0 22 808 444.
Pentru trimiterea cererii/ notificari e-mail: market@birovits.md.
7.6. Locul de preschimbare a marfii: mun. Chisinau, str. Miron Costin, 10, magazin Birovits.
8. Politica de confidențialitate:
8.1 Atunci când cumpără bunuri de pe site-ul www.birovits.md, Clientul trebuie să furnizeze următoarele informații: Numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon.
8.2 Prin transmiterea datelor sale personale pe site-ul web, clientul consimte la prelucrarea acestora de către vânzător, inclusiv în scopul promovării produselor și serviciilor vânzătorului.
8.3. Clientul este obligat să știe că toate informațiile furnizate pentru implementarea acestui serviciu nu vor fi distribuite unor persoane sau site-uri neautorizate. O excepție poate fi furnizarea unor astfel de informații la cererea autorităților competente din Republica Moldova sau la cererea unei instanțe judecătorești. Vânzătorul este responsabil pentru nedivulgarea informațiilor confidențiale. Clientul este obligat să furnizeze informații adevărate. În cazul în care clientul furnizează informații inexacte, vânzătorul nu este responsabil pentru informațiile furnizate și pentru consecințele care decurg din acestea.
8.4 Este recomandabil să citiți Politica de confidențialitate privind colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, care este o parte importantă a Termenilor de utilizare.
9. Utilizarea cookie-urilor:
9.1 Vânzătorul are dreptul de a utiliza tehnologia "cookie". Utilizăm "cookie-uri" pentru a colecta unele informații despre dumneavoastră și pentru a urmări vizitele dumneavoastră pe site-ul nostru. Site-urile web folosesc adesea acest lucru pentru a spori identitatea utilizatorilor lor. Un "cookie" este o cantitate mică de date care este trimisă către browserul dumneavoastră și stocată pe hard disk-ul computerului dumneavoastră. Acestea sunt trimise pe hard disk-ul dumneavoastră atunci când accesați site-ul nostru cu ajutorul computerului dumneavoastră. Dacă nu ștergeți modulele cookie, de fiecare dată când utilizați același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi notificat cu privire la vizita dvs. și, la rândul nostru, putem colecta informații statistice despre activitățile dvs. și despre site.
9.2. Citiți politica privind cookie-urile
10. Măsuri de securitate:
Utilizăm măsuri de securitate comercială pentru a preveni accesul neautorizat, pentru a menține acuratețea datelor și pentru a asigura utilizarea corectă a informațiilor de pe site. Transmiterea de date prin internet sau prin rețele fără fir nu poate fi complet sigură. Prin urmare, la fel ca și alte companii, nu putem garanta securitatea informațiilor pe care ni le furnizați, astfel că faceți acest lucru pe propriul risc.
11. Utilizatori imperfecți:
În conformitate cu legislația în vigoare, utilizarea site-ului web și a conținutului acestuia este destinată clienților adulți și nu intenționăm să vindem produse minorilor. Cu toate acestea, nu avem cum să cunoaștem vârsta celor care ne vizitează site-ul și, prin urmare, menținem aceeași politică de confidențialitate pentru persoanele de toate vârstele.
Protecția datelor cu caracter personal, are loc în conformitate cu legislația în vigoare din Republica Moldova.
Inregistrare comenzi și consultații